Du har ett sätt.

Vi älskar hur du tar i oss.

Så många gånger som jag legat med mitt huvud mot din kudde och funderat. Sen lagt huvudet mot ditt bröst. Funderat över ditt sätt. Läser vad kvinnor på internet skriver om dig. Alla lika betuttade i dig. Alla okej med ditt sätt. Alla drar dig i håret. Sover mot din skuldra. Beundrar din lena hud. Gillar hur du håller saker för dig själv. Dina korta sms. Du har ett sätt. Som håller en på distans men man vill ändå alltid ha lite mer. Komma lite närmare. Jag läser mellan kvinnornas rader. Ser igenom deras lust. Jag måste ge det till dig. Du är nog den enda mannen i mitt liv som lyckats hålla mig förtjust så länge. Jag älskar ditt sätt.
Tillsammans med många andra kvinnor det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0