En saga behöver inte ha ett slut.

Det känns som om jag berättat för hela världen om dig. Jag gillar det.

Mitt hjärta fick sig en släng igen. En släng av dig. Det är okej. Du är en del av mig nu. Inuti mig. Tänker på dig minst en gång om dagen. För att jag vill. För att mitt hjärta tillåter inget annat. I början försökte jag kämpa emot. Det gick ibland. Väldigt sällan. Nästan aldrig. Jag drömmer om dig om mig som kompisar. Vi skrattar så vi sätter pastan i halsen. Kramas när vi säger hej då. Att du tänker på mig som någon bra.

Jag drömmer att vi  är bättre än någonsin.



Kommentarer
Postat av: N

Vem handlar det om nu och när slutade de handla om M?

2011-01-12 @ 11:37:38
Postat av: Fiffi

Det här inlägget handlar väldigt mycket om honom. Om M.

2011-01-13 @ 09:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0