Ett sms.

Snälla. Säg att han med kundvagnen finns på riktigt.


"Fiffi!

Jag drömde om dig inatt. Du va tillsammans med värsta bad ass snubben, snygg, men vidrig och han hade ett vidrigt gäng. Jag var bästis med Eva Dahlgren och hon pratade serbiska och hade asstort vitt hår i en skitkonstig frisyr...Jag hade anlitat en målare som skulle måla hemma hos mig men han satt bara och drack öl och rökte braj med din kille och hans gäng. Själv bodde jag på nedre botten i ett skitläskigt hus och hade ett snett fönster. Och varje gång jag tittade ut från det där jävla snea fönstret så regnade det. I entrén till mitt hus, låg en Hermèsbutik vägg i vägg med en kinakrog. När jag och Eva promenerade hem till mig (jag bodde vid nån hamn typ) så gick vi förbi Tegnérgatan och där va du och din kille och hela hans gäng, som skulle åka kundvagn ner för gatan, det va typ riot och alla va helt galna och fulla.


Puss Saša"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0