Helt utom min kontrol.

I Sverige säger vi  "En kärlekskrönika".

Jag är så jävla kär i dig. Så jag spricker. Nästintill exploderar. Brukar använda ordet exploderar när jag vill att det ska nå fram till dig att det är på riktigt. För två år sen skrev jag ett sms till dig som löd "Jag längtar så mycket efter att du ska ringa mig så att jag nästan exploderar". Det var en sommardag och jag och Rocco låg i sängen. Pratade om dig. Skrattade åt hur jag blev tramsig. Tramsig över dig. Jag känner samma trams idag. Samma behov av att bara ligga och lukta på dig. Knappt prata. Bara ligga sådär nära.

Igår var jag inte det. Imorgon är jag inte det. Men idag är jag så jävla kär i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0