Om jag var din flickvän. Igen.


Nästa gång vi gick på hamam skulle vi inte vara sura på varandra.

Om jag var din flickvän. Igen. Skulle jag pussa dig på nyckelbenet varje gång jag klev upp ur sängen. Jag skulle berätta roliga saker för dig. Hemligheter. Jag skulle lyssna bättre nu. Du skulle göra mig lite bättre. Vi skulle lita på varandra. Jag skulle stötta dig när du var stressad. Vi skulle gå på bio den här gången. Jag skulle fortsätta köpa saker till dig som jag tänkte att du skulle tycka om. Oftast småsaker men ändå. Ta hand om dig. Jag skulle bli din bästa vän. Jag skulle sakna dig varje gång du reste bort. Om jag var din flickvän skulle du vara stolt över mig. Vi skulle vara perfekta. För vi har fått öva. Öva på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0