Vi var inte riktigt kloka.

Många gånger drev jag dig till vansinne.

Jag såg en film ikväll som fick mig att inse något. Jag förstod nog aldrig. Snarare att jag inte ville förstå. Men ikväll för bara några minuter sedan insåg att jag inte är hon. Är inte stöpt efter att passa dig. Hur mycket jag än ville att min hand skulle passa i din. Hur mycket jag än önskade att vi skulle landa i någon himmelsk kompromiss. Du tog musten ur mig. Gav mig svårt att andas. Mig ville du sätta på ett tåg någonstans. Oavsett hysterin tyckte jag så oerhört mycket om oss i alla fall.
Det brukar jag tänka på.

Kommentarer
Postat av: svartsjuk

http://barafiktion.blogspot.com/2011/01/svartsjuk.html

2011-01-18 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0