Han skrev "Kom hungrig".

Som den korvdrottning jag är blev jag överförtjust.

Jag hade fyllt år. Som vanligt hade jag spridit nyheten väl. Alla visste om det. Men inte han. Så jag skrev till honom. Berättade om den stora dagen och att jag tittat efter honom ute. Utan framgång. Han bjöd ut mig. Direkt. Jag tackade också ja. Direkt. Jag mötte honom vid 7-eleven. Där jag mött så många andra killar. Han hade varit ute och sprungit. Tänkte att det var hett. Han ursäktade eventuella eftersvettningar. Ännu hetare. Vi åt korv. Drack. Skrattade på pallstolar. Vi visste ingenting om varandra så vi fick börja från början. Nu vill jag veta mer. Eller ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0